Onsdag 5:e Maj. Gotthard & Erhard

God morgon! Det blev så att jag fick jobba natten som varit så nu är jag ganska nyvaken :) Synd bara att det ringde en telefonförsäljare och förpestade tillvaron när man sov som bäst bara. Men skönt att kliva upp och duscha å se solen skina :D
Idag är det köttgryta som står på schemat *mmm* det var längesen jag åt de faktiskt. Så nu ska jag hämta Viktoria och åka på affären.
Annars så har jag faktiskt inte tänkt att ta för mej nå mer än typ diska och såna saker. Jag hade sån bra fart igår och fick det mesta som behöver göras gjort så idag blir det att hålla till i köket. Det ända jag inte gjorde var att tvätta bilen för det var så kallt ute!
En vän ska komma och hälsa på mej idag, det ska bli riktigt roligt att se henne då det var ett tag sen :)
Jag börjar få min aptit tillbaka och det känns bra! Jag var nere på 50kg ett tag och det är kanske inte så hälsosamt, men nu så har jag ökat igen!
Nu är det 8 dagar sedan jag rökt *jippi* det ska nog firas med en fika på det nya caféet nu när jag ändå ska ner på byn ;)
Jag känner att det här blir nog en alldeles strålande dag! Kram på er alla snuttisar ;)

Till dej hjärtat så vill jag tala om att jag blev så glad idag när jag vaknat och läste i loggen!
Din kärlek är besvarad, jag älskar dej! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0