Onsdag 12:e maj. Charlotta & Lotta

Idag är det en häst som fyller 27 år som jag pysslade om i tonåren :)
Det är regn i luften men det är 0,1+ så termometern håller sig på rätt sida idag iaf.
Idag så bär det iväg till Närsjö. Jag sitter och funderar på om jag kommit ihåg allt jag ska ha med mej men det spelar nog ingen roll hur mkt jag funderar så kommer jag att glömma något iaf.
Nej nu ska jag stuva in lite saker i bilen och sen blir det till att jobba några timmar. När jag slutat så blir det Älvdalen en timme innan jag susar vidare neröver.
Den där kommentaren på FB var ju helt otrolig E. Men jag tycker bara att det bevisar hur vriden han är så därför får den stå kvar ;)
Ja sen såg jag att jag hade hjärnsläpp på dag igår! Killarna fyller då på Torsdag och inte Onsdag som jag skrev :P Ha ha så det kan bli ibland, men idag är det då onsdag hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0