Lördag 1:a Maj.

En hel vecka sedan jag setat och bloggat nu. Jag lånade ut den bärbara till Jimmy så vi skulle kunna prata med varandra över nätet istället när han är i Norge så det inte blir så dyrt. Men nu har vi eller jag menar han, naturligtvis, fått fart på min gamla dator så då slipper jag låna av syrran så kan ju han ha den bärbara med sej alltid :)
Igår så var vi och grillade hemma hos syrran, det var riktigt trevligt. Sen avslutade vi kvällen med att ta en promenad till brasan med kidsen och titta på fyrverkerierna.
Idag har vi varit hemma hos Mor och Far och rotat lite i mina grejer jag har där och som sagt hämtat datorn. Känner nu att jag faktiskt har saknat mitt gamla tangentbord för det är mkt enklare att skriva med :)
Nu ska vi mest käka godis och titta på film. Vi har nyss tittat på Arthur 2 och nu blir det Tingeling och den förlorade skatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0