Torsdag 15:e Juli. Ragnhild & Ragnvald

Nu är det ganska precis 1 månad kvar innan jag flyttar :D
Igår då fick jag återigen bevis på att jag är helt korkad vad det gäller datorer. Jag har lovat för ganska längesen att jag skulle skicka en bild till en person, så jag tog mej i kragen och skulle göra det. Då visade det sig att jag hade inte lagt in några bilder i den här stationära datorn (trodde jag) och skulle därför skicka bilden från laptopen. När jag till slut kom ihåg att jag skulle skicka bilden från den bärbara datorn nu när Jimmy har den hemma så hittade vi inte bilden???? Då visade det sig att bilden var i den stationära datorn hela tiden bara det att jag inte dubbelklickade på mappen jag skulle in i.... jag gillar inte datorer men kan nästan inte leva utan dem!
Igår så lackade jag altangolvet hemma hos mamma och pappa så idag kl 14 ska det vara torrt. Jäklar va jobbigt de va att måla, fick ont i benen och huvudvärk men det blev riktigt fint! Hoppas nu bara att det är lika fint när det torkat. Så nu har jag rivit ut en hel del ur min garderob och ska sälja för 10:- plagget på loppisen vi ska öppna idag. Mamma ska sälja tupperware grejer och för den som är intresserad så kan jag avslöja att det är helt nya plastbuttar som hon aldrig använt och säljer för halva priset! Det är ett riktigt fynd för den som gillar tupperware och det finns mycket sådana prylar!!
Nu ska jag ut i förrådet och se om jag hittar nå mer spännande som man kan sälja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0