Fredag 16:e Juli. Reinhold & Reine

Tänk att allt ska vara så segt jämt?! Det dära golvet var ju inge torrt igår, men idag så måste det då ha torkat. Jag ska nog snart åka dit och kolla en sväng så älsklingen får sova ifred idag.
Om det nu är så att det går att fixa till den där loppisen så ska jag göra det nu, sen ska Viktoria upp på sjukan och sedan blir det bilresa till Närsjö.
Viktoria har återbesök på röntgen idag och var det så att det ser fint ut så ska gipset sitta 3 veckor till.
Igår så gjorde vi en tur upp till Öjvassla och Nysätern, Viktoria hade en kompis med sej och dom fick bra med motion för de tyckte att de var så tråkigt att åka bil efter den dåliga vägen så de sprang ner istället och det är då 3km (!) Sen hälsade vi på min faster en liten stund.
På kvällen så fick Viktoria sova hos Moster och jag å Jimmy åkte upp på Idre Yran och glodde lite, men det var inte mkt att titta på så vi åkte ner till Särna vid 22-tiden igen och hälsade på några vänner istället :)
Det är lite tråkigt väder idag, det regnar inte men det kommer nog snart att göra det och så är det grått. Men det är ju fint väder att åka bil iaf. Vi ska hem till Närsjö idag och så ska vi plocka upp Linus efter vägen. Han ska vara med oss en hel vecka nu, åh va Mamma har saknat sin lilla nuss-kille! Men nu står det inte på förän jag kan ha han varannan vecka å det ska bli så härligt!!
Det ska bli härligt att vara hemma en hel vecka nu å! Jag hoppas verkligen att jag får ordning på kontoret/gästrummet och de flesta prylar som jag redan släpat ner. Jag har fortfarande inte fått nån riktig ordning i köket men det är då inte så mkt kvar iaf.
Nehe om man ska klä på sej och börja packa lite saker kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0