Tisdag 3:e aug. Tage

Idag har jag sovit lite väl lite kanske men jag kan omöjligt sova nå längre nu, någon mer orolig sömn än de 4 timmarna jag fick det har jag aldrig varit med om tidigare! Men det går säkert bra, jag jobbar ju sista natten för den här veckan inatt som kommer.
Nu ska jag hänga en tvätt och duscha sen måste jag åka upp på kontoret och göra lite nytta. När jag är klar där så ska jag åka på skjutbanan sen och se om jag klarar skjutprovet. Jag har väldigt svårt för att skjuta när andra står och glor på en så det är bara att be åt gudarna att nerverna håller! Annars så är jag rätt säker på att det kommer att gå bra!
Nehe nu ringde alarmet så då är det väll dax att kliva upp och duscha antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Vifsla

Bara jag fått lite ledigt, lite pengar och en hel bil så kommer jag ner och hälsar på dej!

2010-08-11 @ 12:33:51
URL: http://www.welest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0