Söndag 1:a Augusti. Per

Känner mej lite seg idag efter en lång och rolig helg. På fredag så var vi till storsätern på dans och på lördag så var jag till jaktkojan och städade och röjde gräs tillsammans med några vänner. På kvällen så blev det pizza och dragspelsmusik. En helt ok helg :)
Idag har jag skickat in papperen om adressändring och så har jag börjat packa lite grejor så det är väll bara att fortsätta. Jimmy ska få hjälpa mej att skruva isär Viktoria´s våningssäng så jag slipper göra det själv sen när han är i Oslo.
Jag jobbar 2 skift nu måndag och tisdag och sen när jag vaknat på onsdag så ska jag åka och hämta Viktoria. Snart har hon haft gipset i 4 veckor så hon får ta av det!
Nu ska vi göra ett ryck innan Jimmy måste åka, tråkigt att det är så nu när man haft han hemma i 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0