Måndag 2:a Aug. Karin & Kajsa

Idag har min Mormor och syster namnsdag.
Just nu är jag skapligt nyvaken, jag var uppe med Jimmy inatt innan han for till Norge och sen passade jag på att sova till 11 för jag ska ju jobba inatt. Har lite blandade kännslor inför jobbet såhär efter semestern men jag har ju bara 4 skift kvar så jag måste ju dit och ta farväl av alla innan jag sticker.
Idag ska jag fortsätta att packa lite saker och så ska jag köra endel till loppisen. Sen ska jag nog inte göra så mkt mer, eller jag ska på skjutbanan hade jag tänkt och öva lite.
Det är så tomt hemma nu när varken barnen eller Jimmy är här. Minns inte sist det var så. Men Viktoria kommer iaf hem på Onsdag och Linus har dragit till Öland och han träffar jag inte förän nästa Fredag ;( Men jag jobbar och packar iaf så det är väll bara bra att de är med sina Pappor så jag får göra klart flytten nu.
Jimmy pratade med skolan i Nås här om dagen och när vi läste om skolan på nätet så fick vi reda på att Viktoria´s klass kommer att bli 25 elever. Vad spännande det ska bli! Jag har ju rätt stora förväntningar och hoppas att de infrias vad det gäller skolan. Men det kan ju omöjligt bli sämre än vad det är i Särna där de fick påbackning av skolinspektionen på 10 punkter av 13 och däribland ingick kränkning av elever. Fy fan jag skulle skämmas om jag jobbade på Buskoviusskolan! Jag ska kanske skicka in en anmälan på kränkning av förälder med som krydda på moset åt dem. Endel lärare har inte vett att hälsa ens när man kommer till skolan, som sagt skäms på er!
Nehej då har man fått spy lite galla då så nu är det dax att göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0