Söndag 18:e april. Valdemar & Volmar

Helgen har varit mycket mycket bra måste jag säga :) På Torsdagen så var jag på årsmötet i brunnsvik som höll på till 17:30 och efter det så åkte jag hem till J. Vi åt varma mackor och tittade på film. På fredagen så gick vi en liten promenad innan vi var tvugna att åka till Särna för att jag skulle hinna med förberedelserna till barnprylsmarkmaden. Det blev en intensiv dag för J som fick följa med och träffa Mamma, Pappa, Syrran, Kidsen och en massa andra människor :) Bäst var iaf Pappa! Vi kom hem till mina föräldrar och jag gick först in i köket, mamma och pappa sitter och äter. När pappa får syn på J så ser det ut som att han ska strypa sig i maten och så vrålar han -Nöööööömen höckin lang kaaaar! Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej typ ;)
På kvällen hade vi godismys med film tillsammans med kidsen och det var dom mycket lyckliga över att få ha på en fredag!
På lördagen sen så var J tvungen att åka hem och jag skulle vara på marknaden. När vi sagt hej då och jag skulle åka till skolan så satt jag i min egen lilla värld och funderade och sen PANG..... jag åkte rakt på en sten med min nya bil! Helt otroligt, jag fattar inte vad jag satt å tänkte på, eller jo det vet jag väll, men ändå vafan min bil!
Ja ja, det blev lite skrapmärken på spoilern eller vad det heter och sen blev det nog nå skit med bromsarna tror jag för han går inte riktigt som han ska.... nåväl det går säkert att ordna :)
Barnprylsmarknaden var mycket lyckad den här gången! Själv sålda jag grejor för 800 så det är den bästa marknaden jag sålt på för min del men det bästa var att alla säljare fick någonting sålt den här gången och det kom mycket mer folk och handlade! Så vi kör till hösten igen och hoppas på ännu mer folk :) Frågan är när man ska ha den, löningshelgen i augusti kanske??
Jag hittade iaf mkt fint åt Viktoria och endel åt Linus.
Igår så fick jag det absolut vackraste meddelandet jag läst i hela mitt liv! Hjärtat skickade det och när jag läste det så tappade jag andan, så fint var det! Han verkar vara världens snällaste, omtänksamma och sötaste kille i hela världen ;) Som ni hör så är jag helt såld! Jag kan inte ens tänka klart, jag kan inte göra något ordentligt för jag går bara runt och flinar och mår så jävla bra!
Idag så skiner solen och jag måste försöka få någonting gjort här hemma idag för imorn så ska jag jobba igen. Linus ska åka igen å jag vet inte när han ska komma hit nästa gång förän jag sett schemat vi fått på jobbet. Viktoria har sovit över hos Ida så jag lär väl få hem henne någon gång idag så hon får duscha, göra läxorna och packa skolväskan så det är klart till imorn.
Just nu så håller jag på och tvättar så jag lär väl vika ner det som är på stället nu. Sen ska jag duscha och diska å så fixa lite lunch. Sen MÅSTE jag dammsuga! Katten hårar nå så fruktansvärt och jag har massor med skumgummipluttar kvar överallt efter cesar som bet sönder en kudde. Sen har jag en hel del post som måste sorteras.
Igår så dök 2 av mina brudisar upp som gubbar ur lådan! Vad glad jag blev :D Det var skapligt oväntat kan jag säga! Den 3:e av brudisarna hon är nog på frieri tror jag :) Jag måste försöka se till att vi träffas allihopa nån gång sen!
Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe till innan jag ska orka göra något!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Guuu va jag skratta när jag läste ditt inlägg, men glad för din skull att du hittat en lang kaaaar;)Och ja den tredje brudisen var på frieri:P vi hörs gumman!

2010-04-18 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0