Måndag 12:e april. Liv

Så var det måndag igen då och ragget har dragit till norge igen. Igår var en underlig dag på jobbet, inte speciellt rolig. Men sen när jag kom hem så var det iaf jättefint väder och jag var ute någon timma och tittade på Viktoria och Ida när dom cyklade hur många varv som helst. Viktoria har sovit hemma hos Mormor och Morfar inatt och tanken var väl att jag då skulle ha plockat ihop och dammsugit efter djuren som rivit huset för mej på 3 nätter. Men jag hade ingen lust eller ork åt de så jag raggade runt på byn istället.
Idag när jag slutat så lär jag nog försöka snygga till det lite iaf för på eftermiddagen så kommer Linda hit och kanske Cilla och jag vill ju inte att de ska få en chock när de kommer :)
Solen skiner idag med och det kommer nog att bli fint! *härligt*
Jag och syrran har då planerat valborg nu iaf så nu är det "bara" att se till att man är ledig den helgen! jag hoppas verkligen att den kommer bli så härlig och rolig som jag förväntar mej ;)
Nej nu lär jag då sticka iväg om jag ska hinna upp på jobbet i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0