Torsdag 18:e juni Björn och Bjarne

Ikväll har jag jobbat och det har varit en helt otroligt lugn och fridfull kväll, det är skönt. Något som är ännu skönare är att jag har tagit semester i helgen och detta innebär att jag blir ledig i en hel vecka *tjoho*!!!
Imorn så ska jag först sova så länge som möjligt och så ska vi fira midsommar med kidsen nere i gammelgården. På kvällen då blir det grillat och dans i parken för oss vuxna =) Synd att det ser ut att bli en väldigt blöt midsommar men jag ska se till att den blir det i dubbel bemärkelse och då blir det ju trevligt förhoppningsvis :D
Igår när jag var till mora så besiktade jag min bil och den gick igenom, gu va skönt att veta att den rullar lagligt i 1 år till! Sen handlade jag lite nya grejor till köket så när jag kom hem så gjorde jag om en massa saker där inne så nu är det så fint! Idag så kom min hyresvärd och installerade min nya spis så nu är det ännu finare, gu va nöjd jag är!
Det var rea överallt i Mora igår så jag köpte 3 nya klänningar till Viktoria och hon var så glad! Det var riktigt mysigt att gå med henne på stan en dag bara vi 2 tillsammans!
På kvällen igår så satte jag upp en rosa sänghimmel som Viktoria fått och hon blev så glad att hon kramade mej och talade om att jag är världens bästa Mamma =) Sånt är alltid trevligt att höra.
Nehe nu ska jag nog ta kvällsröken med syrran och sen åka hem till min renbäddade säng och titta på mitt fina vardagsrum som jag oxå gjort om, det enda jag är lite missnöjd med är sängen och soffan.
Om det är någon i närheten som har en 1,20 säng till övers så köper jag den gärna! En 3 sitts soffa i skinn vill jag oxå ha!
Sov gott allihopa och trevlig midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

mm...vi som just har hett bort en tresitssoffa och två fåtöljer i oxblod... Dom va sjukt fina, men ingen kunde förvara dom, så dom slängdes.. Jättesynd tycker jag!

2009-06-19 @ 11:32:46
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Elenore

Åh midsommar i parken, det är ju där man ska va'...

2009-06-21 @ 20:40:13
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0