Promenerat

Idag när vi gick upp på klitten så trodde jag nästan att jag skulle stupa på slutet men jag överlevde, det var rätt svettigt i solskenet kan jag lova! Men det härliga är att jag börjar bli brun igen *finfint*
Sen när vi kom hem igen så stannade Becky ett tag så vi fixade lunch till kidsen och sen gick vi ut och krattade så nu har vi snart förintat alla kottar på baksidan, jag har bara lite högar jag måste ta rätt på *tack Becky*
när vi grejat med det så kalasade vi vuxna på pizza och sen gick Becky hem och Lars for på ett möte.
Viktoria har fått en barbiebil med hästtransport och häst utav Becky idag så hon satte sej och lekte med sin lilla barbievärld och Linus skulle sova middag så då somnade jag med en halvtimme.
När jag vaknade så var det dax att fixa kvällsmat, diska, sortera skräp, hänga tvätt, vika och sortera tvätt, plocka ihop leksaker, duscha Viktoria och ställa iordning barnen för nattning.
När vi nattat barnen så for jag iväg och handlade godis till min älskling och utfodra honom med och sen åkte jag till Becky och hälsade på sen följde jag med Cilla och gick en sväng till idag så idag har det blivit bra motion!
Nu ska jag krypa ner i soffan hos älsklingen och se vad TV:n har att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0