Blåser

Det blåser en hel del ute så det blir till att vara inne idag. Jag har nyss varit och hämtat Viktoria och Linus har somnat så jag ska nog vila lite jag med. Jag har ätit upp resten av pizzan som blev kvar sen igår så det är fint att ligga och jäsa på maten en stund ;)
Viktoria tittar på barbapappa, jag tyckte att hon kunde få se en film idag eftersom vi varit ute från morgon till kväll hela förra veckan när det varit så fint väder och så har hon varit ute 2 timmar med dagis idag så det är nog skönt för henne att få varva ner i soffan en stund.
När jag vilar så ska jag fundera lite över packning och resor. På onsdag så ska vi till Mora och besikta bilen och sen ska jag in på affärer och fixa grejor till födelsedagskalaset och basvaror till hemmet. På torsdag så ska jag skjutsa Viktoria till hennes Pappa och sen ska jag åka till Särna och där ska jag hoppa på bussen till Ullared. På söndag kommer jag hem igen från Ullared och då ska jag ner till Falun och hämta hem Viktoria. Sen jobbar jag mån-ons. När jag slutat jobbet på Onsdagen så blir det eventuellt en tur till Särna och grattulera lite släktingar som fyllt år. Hur många dagar jag stannar vet jag inte.
Nu ska jag gå och vila middag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja usch dynd att det blåser så idag:/

2008-05-12 @ 14:39:14
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Linda

Jag glömmer att fråga dej hela tiden men nu kommer jag ihåg det. Kan du kolla om det finns några strumpbrallor i Ullared? Hudfärgade/solbruna/amber eller vad de kan tänkas heta i strl 46-48.

2008-05-13 @ 08:59:49
URL: http://vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0