18:e Maj, Söndag. Erik

Lars Morfar har namnsdag idag!
Jaha nu är jag hemma igen! Jag har aldeles nyss kommit hem och fått barnen i säng och packat upp alla saker jag köpt i Ullared. Det blev en summa på 8674kr och 50 öre :) Jag har handlat allt möjligt roligt och tråkigt och alla födelsedagspresenter till alla som jag känner som fyller år fram till Oktober då jag tänkt åka ner igen.
De mesta av pengarna har gått till strumpor och underkläder till hela familjen. 5st BH:ar till mej själv :) Sen har jag handlat massor med kläder, mest till mej själv faktiskt för det fanns inte så mkt fint till barnen tyckte jag.
Nu måste jag sova för imorn blir det jobb, då ska jag skolas in på en ny avdelning! ;)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0