28:e Mars, Fredag. Malkolm & Morgan

Idag är det 11- grader ute *brr* Ge mej sommar nu!
Igår när vi var i Mora så ringde jobbet och ville att jag skulle jobba helgen så jag jobbar Lör, Sön och Måndag. Det innebär att idag är jag ledig och den här morgonen har jag tänkt att duscha, bada fötterna och raka benen :)
Det var längesen jag hade lite egentid förutom att duscha, så idag tänkte jag frächa till det lite extra.
Annars så ser det som vanligt ut som en rövarkula här inne så jag ska väll sysselsätta mej med att plocka ihop lite grejor sen. Jag ska nog börja med Viktoria´s skrivbord där skivan snart bognar av alla prylar.
Kan det inte bli varmt och skönt så man får slå upp ytterdörren på morgonen när man kliver ur sängen. Så underbart det hade varit!
På söndag så börjar sommartid, är det natten till Söndagen eller natten till Måndagen som man ska vrida fram klockan? Det måste väll vara natten till söndag eller? Svara mej!

Kommentarer
Postat av: Thessa

Det är natten mellan lördag-söndag du ska dra fram klockan 1 timme... =)

2008-03-28 @ 09:08:50
URL: http://luddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0