20:e Mars, Torsdag. Joakim & Kim. Vårdagjämningen. Skärtorsdagen

Idag så ska jag till Mora och barnen ska vara hemma hos Farmor och Farfar. Ska bli riktigt kul att få åka dit själv med Camilla idag men det blir nog stressigt med.
Jag ska ner och köpa välling, blöjor, mat och sånna saker inför påskhelgen och sen måste vi åka hem igen för både Svärmor och Camilla jobbar sen på eftermiddagen.
Jag måste hitta någon present åt Anton som fyller 2 år. Jag funderar på om man kan hitta en stor dumper eller traktor som man kan ha ute och leka med för han är en kille som gillar att vara ute och greja.
Nehe nu lär jag sätta fart och göra frukost!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det är Jonna som har hans bil :) Hon ska hämta honom på Arlanda nämligen! :D Så ikväll kommer han väl hem! :D

2008-03-20 @ 09:07:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Smulan

Ja men va fan! Att jag inte bad dig köpa en spade åt Anton då, glömde helt bort det igår
*banka huvudet i skrivbordet*

2008-03-20 @ 17:03:18
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0