8:e Juni, Söndag. Eivor & Maivor

Idag har jag testat att videoblogga under tiden som jag låg ute och solade men tyvär så blåste det rätt in i micken så det hördes inte ett ljud av vad jag sa, ändå så tyckte inte jag att det blåste nå just utan att det var jätteskönt ute! Jag ska testa en annan gång får vi se om jag lägger upp den.
Just nu så blåser det lite mer men det är varm och skönt och solen skiner!
Idag har jag plockat lite här hemma så det ska gå att vara här inne, tiden har stått stilla i lägenheten när jag jobbat i 4 dagar så jag måste greja lite till innan jag är nöjd.
Tidigare idag så har jag lekt lite med kameran som ni ser i det tidigare inlägget. Jag är så supernöjd över att ha en  ny kamera!! Jag tycker den är jättebra!
Just nu sitter jag och gör två listor, en om saker som jag ska handla nästa gång jag är till Mora och en lista på vad jag måste uträtta imorn när det är måndag igen.
Jag måste se över våra föräldradagar och se vad vi ska göra med dem som vi har kvar.
Lars är ute och grejar med Pappa´s fyrhjuling i garaget och idag så blir den klar så då blir nog Pappa väldigt glad! Jag ska ringa han nu strax och tala om :)
Viktoria har åkt hem till en kompis och kommer inte hem förän till kvällsmaten och Linus sover middag.
Själv nu så ska jag ladda tvättmaskinen, dricka kaffe, skriva färdigt listorna, vika tvätt och sola en stund. Jag funderar faktiskt på om jag ska öppna en av böckerna jag fick med syrran Smulan och hennes familj i födelsedagspresent :) Men jag vet inte än, jag hinner inte läsa så länge ändå så jag ska kanske ta det en annan dag??? Får se hur det blir men nu måste jag skriva färdigt listorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0