27:e Juni, Fredag. Selma & Fingal

Helt fantastisk & underbart rolig! Det var SATC bion vi såg igår! Jag grät för att det var romantiskt, jag grät för att det var hemskt, jag grät för att det var så roligt och jag gapade för att det var så sexigt! Det är tur att jag nyligen har noppat mina tår för annars så har håret rest sej där med för det var tuppskinnstatus på den här filmen! Den ska köpas och den ska ses igen ;)

Åter till vardagen, idag ska räkningarna betalas sen måste jag på affären och apoteket för att uppdatera lite nödvändigheter och i eftermiddag så jobbar jag. Det är allt jag har planerat. Lars är ute i huset och grejar med några skåp vi ska ha där.
Nehe nu ska jag ta itu med räkningsbunten!

Här är vi som var på bio tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0