15:e Juli, Tisdag. Ragnhild & Ragnvald

Just nu hatar jag mitt jobb, dom började ringa 10 i 7 imorse och sen har telefonen gått varm. Dom frågade om jag kunde jobba idag så jag svarade att jag kan ju inte jobba dagar eftersom Lars gör det, så nu har dom naturligtvis fixat så dom fick lov att ta in mej på kvällen istället. Då ringer dom hela tiden och om jag låter bli och svara så börjar Linus gråta och Viktoria springer runt och undrar varför jag inte svarar så till slut måste jag svara. Jag försökte vända och vrida på varenda mening och förklara att JAG KAN INTE JOBBA IKVÄLL men nej, hon övertalade mej ändå. Så nu vet jag inte hur jag ska hinna med att packa och städa innan jag ska åka imorn. Helt jävla sanslöst, jag har varit ledig i 2 dagar och blivit telefonterroriserad i 1½ dar. Dessutom var det meningen att jag skulle träffa några vänner och dricka öl ikväll så nu sket sej det med *suck*
Nehe då sket sej den här dagen då. Tänk om man bara hade kunnat gå och lägga sej igen!

Kommentarer
Postat av: wooltiti

fy fan va dålig stil :(

2008-07-15 @ 16:34:45
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Annelie

hejhej. Vart jobbar du? Visst är det inom äldreboenden lr ngt sådant? För jag och Jocke (Åsberg) ska flytta till Älvdalen på fredag som kmr och jag är i stort behov av jobb, har lite nr jag ska ringa, men där du jobbar verkar det som att det behövs vikarier, ifall du har ngt nr lr så som jag kan ringa om du har lust att hjälpa mig med det? I så fall blir jag jätteglad :).

2008-07-27 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0