Torsdag kväll

Ahh, just nu njuter jag utav hur bra den här dagen varit. Min älskling har monterat ihop våra garderober nu så jag har hållit på och stuvat in en massa kläder där, och det är så himla underbart att jag kan hänga mina kläder på galge igen! Nu är vi nog färdiga med att flytta runt möblerna så imorn så ska Lars eventuellt göra ben till våran säng om han orkar. Vi fick lov att ta bort gavlarna på sängen för att tjäna några cm, det är ganska viktigt när man bor så trångt som vi! Konstaterade snabbt när sängen hamnade på golvet hur stel jag är i kroppen, knappt så jag tar mej upp efter att röven landat på madrassen men det är väll så med pensionerade atleter *moahaha*
Nu så är det bara småplock kvar, alla prylar som ska upp i bokhyllan och så lite mera kläder som ska finna sin platts, förhoppningsvis så ska jag orka göra det imorn, sen är det klart!
Nu ska jag krypa ner i soffan hos min älsk och studera vårat nya rum.
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hoppas på bilder sen när ni är klara!!

2008-01-18 @ 18:34:02
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0