10:e Aug, Söndag. Lars

Älsklingen har namnsdag idag =) Jag har inte hunnit gratta honom ännu för han ligger och sover än och är troligen ganska bakis idag. Han var ute och partajade med sina polare igår.
Idag är det familjedag på älvdalsparken med godisregngn, tivoli och uppträdanden så det blir nog riktigt roligt åt Viktoria idag! Sen är det ju marknad på byn med fast där har vi varit i fredags och spenderat en massa pengar redan.
Efter vi varit på familjedagen så måste jag ta tag i saker här hemma, det har inte hänt något vettigt här inne sedan i fredags så idag måste jag göra ett ryck och tvätta, vika tvätt och dra dammsugaren och lite sånt.
Korten jag har i kameran har jag inte lagt över i datorn än och har inte tid att göra det nu så det kanske blir senare idag.
Nej nu ska jag tvätta en maskin innan vi ska åka på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0