Underbara dag!

Jag hade två paket i postlådan, en hel bamsedress till Linus som jag köpt för 2kr och så ett hemligt litet paket som ska bli födelsedagspresent till en nära vän som snart fyller år ;)
Sen det mest roliga idag, möbelrondellen ringde nyss och våran matsalsgrupp har kommit idag!
Det är ett vitt bord med skiva av ek med tillhörande iläggskiva och 6 stolar *jippi* Nu måste jag få till älsklingen att åka ner till Mora och hämta det!!!
Det ska bli helt underbart med ett nytt köksbord *WIII*
Nu måste jag ladda tvättmaskinen :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh så kul med nytt :) Du får la visa här i bloggen sen :)

2008-04-01 @ 18:01:47
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0