7:e Juni, Lördag. Robert & Robin

Nu kom jag just på att jag glömde gratta Robert på namnsdagen när jag såg han fastän jag tänkte på det imorse.
Idag har det varit fint väder igen och jag har jobbat hela dagen till 16:00 men jag är mkt nöjd med det för det blir fina pengar nästa månad! Jag har jobbat 4 dagar på raken nu och mer blir det :)
När jag slutat så var jag och handlade och sen träffade jag min älskling på östäng innan han drog iväg med både van och trailer till Vansbro. Det är cruising där och jag hade gärna varit med men jag orkade inte, jag känner att jag är rätt mör efter arbetsdagarna och studentfesten men jag hinner nog med annat i sommar :)
Jag ska snart ringa älsklingen och höra om dom har roligt!
Sen var jag hem till svärmor och hämtade kidsen, hon följde med mej hem och matade barnen medans jag duschade *lyx*
När barnen lagt sej och Linus somnat så brakade det lös ett åskoväder. Jag och Viktoria gick ut och tittade på blixtarna och det tyckte hon var spännande, när hon sedan lagt sej igen så vaknade Linus och grät och då blev Viktoria så rädd så hon grät med. Så nu har jag suttit med barnen på varsin arm och tröstat Mamma´s söta snuttisar. Nu har åskan slutat och barnen har somnat, tack och lov!
Jag somnade en liten skvätt på soffan jag med men nu är jag pigg som en lärka igen ;) Jag ska surfa runt en stund nu för jag har då haft så lite tid med datorn nu när jag jobbat så nu ska jag passa på!
Becky, en av mina sötisar skriver till mej och berättar att hon saknar mej i Vansbro, saknar henne med! Men vi ses säkert imorn eller på måndag!
Ha en trevlig kväll och kommentera gärna filmen på grabben i förra inlägget ;) Han gör visserligen inget speciellt men jag är lite stolt över första filmsnutten med kameran. Vad kul det ska bli att se sen när han blir stor och han själv kan höra och se sig själv hur han var som bebis!
Filmen blev lite kort men jag fick lov att stänga av kameran och ta ner Linus så han inte skulle ramla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0