Sparande

Jag har gått igenom vad jag och Lars har för autogiron som dras varje månad och konstaterade att jag har hela familjen dubbelförsäkrad. Det är en +försäkring som det heter men frågan är: är det verkligen nödvändigt? Det är klart att det är bra att vara försäkrad men det kanske räcker med en försäkring per person sen kan man ju göra något roligt för pengarna som blir över.
Därför tänkte jag ta bort +försäkringarna och öppna ett eget sparkonto istället. Alla i familjen har egna sparkonton utom jag, jag sparar "bara" till barnen och det gemensamma kontot så nu är det på tiden att jag är lite egoistisk tycker jag!
Jag ska nog ta tag i det genast så det blir av!
Kanske jag blir miljonär en dag :)

Kommentarer
Postat av: therese

De lät skoj =) ha så kul!

2008-04-30 @ 12:29:17
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0