Deklarerat

Idag fick vi våra deklarationer så nu har jag knepat och knåpat färdigt med dom papperen och klistrat igen kuvertet så nu ska det bara iväg på postlådan. Sen har jag deklarerat på telefonen med, det var mkt enkelt och då får man pengarna före midsommar, så det kan jag rekomendera för er som inte behöver göra några ändringar i deklarationen.
Nu har det iaf slutat snöa så nu är det bara att vänta på att det ska töa :/
Det blev ingen sortering av varorna i skafferiet idag, Linus löpte amok när jag öppnade den dörren och han slet i alla grejor så jag stod inte ut med den hjälpen utan kastade in allt igen och stängde dörren. Jag får fixa det en annan dag när Pappa är hemma och kan underhålla honom under tiden som jag kan greja lite med annat.
Nehe nu lär jag starta tvättmaskinen och fundera ut nån mat till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0