28:e April, Måndag. Ture & Tyra

Igår gick det galant på jobbet, smidigt. Men sen på kvällen så vägrade katten komma in Han gör så när det är varmt ute, då vill han jaga på nätterna. Men jag blir så orolig att det hänt han något för annars så kommer han alltid när man ropar. Imorse när jag ropat en stund så kom han iaf *skönt* Han var helt snustorr i pälsen så han har väll legat i något uthus eller nått här uppe på gården :) Vilken busmisse!
Idag är det 10,3+ grader och lite gråmulet ute. Det första jag ska göra direkt jag druckit ur kaffen är att riva ut varenda pryl i kylskåpet och göra rent det, jag blir tokig på stanken som jag inte vet vad är därifrån! Hoppas att jag hittar den och kan förinta den!
När Viktoria kommit hem från dagis så ska vi plantera blommor idag :)
Det är så skönt för Lars har semester den här veckan så han skjutsar Viktoria på dagis idag :) Sen måste jag åka och handla för nu börjar det bli tomt i skåpen här hemma.

Här är busmissen som sov ute inatt. Han är lika lycklig över våren som övriga familjen :D
image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0