Fredag 15:e Juli. Ragnhild & Ragnvald

Åh vilken härlig dag! Jag är så glad och det beror på att jag har världens bästa vänner! Ni är helt fantastiska som ställer upp och hjälper mej att fixa och dona när det behövs :) Ni är BÄST!
Nu kan jag äntligen andas och känna att jag har koll på saker och ting igen, det är ju inte så bara att gå på bröllop direkt men jag är lite lugnare nu mot när vi skulle på ett förra året :P He he
Igår hade jag och brudarna en riktig myspysdag igen. Förmiddagen bestog av lite tvätt, disk och plock men sedan efter lunch så gick vi ner på stranden. Jag och Ralf satt på land och diskuterade med varandra och brudarna badade. Sen kom Jimmy ner med pizza när han slutat jobbet så det blev kvällsmat på stranden. Kvällen avslutades med en promenad och TV-spel för kidsen + Jimmy. Själv pratade jag i telefon med 2 gamla godingar :)
Idag är det sämre väder och jag tror att det är regn på ingång. Det är +13 grader ute och grått. Jag har inga planer alls på hur jag ska lägga upp dagen, det enda jag vet är att jag måste börja planera packandet inför Särnatrippen och så ska jag göra klart en TW-beställning som ska skickas in på söndag, så är det någon som vill ha nå plast så ring mej NU.
Nehe om man ska ta och lägga upp lite bilder och pimpla några koppar kaffe till nu då innan man ska ställa iordning saker och ting så vi kan börja fira Jimmy´s semester när han kommer hem ikväll :D
Så här såg soluppgången ut i morse när jag var upp och matade Ralf vid 03:30. Fint!
Ralf kollar på TV en stund medan Mamma bloggar :) Ben och armar går som trummpinnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0