Söndag 21:a Mars. Bengt

Idag fyller Linus Pappa år. Jag frågade Linus igår vad han tror att Pappa vill ha i födelsedagspresent och då svarade han: Skrotbilar!  He he he
I freadags så hamnade jag på Caféet i Älvdalen och det var riktigt roligt! Jag tycker att det var lite med folk men det blev väll skapligt 1 timme innan stängning. Jävligt roligt hade jag iaf och dansade en del. Igår så hade vi helt fantastiskt väder! Solen sken och det var plusgrader =) Jag och syrran hackade is för att skynda på prosessen lite och Kidsen sprang omkring och njöt av de varma vädret!
Det ser ut som att det kan bli härligt väder idag med, molnen börjar spricka upp litegrann och har vi tur så blir det fint på eftermiddagen. Det var ju vårdagjämning här om dagen och det innebär att nu är dagarna längre än nätterna, jäklar va härligt!!!
Linus ska åka till sin Pappa idag så jag har väll plockat ihop hans grejor han ska ha med sej dit och så har Viktoria duschat så nu väntar jag på att få mer varmvatten så jag med kan duscha.
Nej nu måste jag gå igenom frysen och se om jag hittar någon lämplig lunch.

Viktoria fick lite nya kläder här om dagen. Jag hittade bl.a en skinnjacka åt henne i svart och den hade jag lätt köpt åt mej själv om det funnits storlek =) När hon såg sjalen så undrade hon vems de var och då betonade jag att det är våran, för den ska jag nog ha själv nån gång ;)


Linus och moster gjorde tacopaj tillsammans i fredags <3


Jag och Stig på Caféet


Kommentarer
Postat av: Madde

Va hon är lik dig :-D .



Söta bilder :)

2010-03-21 @ 10:57:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Carola

Ja hon e ju lite lik Mamma ;)

2010-03-21 @ 18:00:45
URL: http://carolap.blogg.se/
Postat av: Vifsla

Ja Carola, är det du som är bruden i fråga?

2010-03-25 @ 20:26:01
URL: http://www.welest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0