Måndag 22:a Mars. Kennet och Kent

Idag är det dax att komma upp på banan igen, nu har förkyldningen gjort att jag varit slö i 1 månad och i princip död den senaste veckan. Men nu kan jag inte vara sjukskriven längre och det innebär att jag måste börja leva igen oavsett om jag inte kan andas, lukta, smaka eller höra någonting.
Till och börja med så måste jag se över alla saker som jag skulle ha gjort förra veckan och beta av dem en efter en och sen måste jag ta tag i framtida projekt.
Ikväll ska jag jobba och jag hoppas det går bra, börjar med en långkväll.
Nu ska jag sätta mej och gå igenom almenackan och efter det så ska jag hänga tvätt. Jag behandlade 2 av mina vita skjortor med blekmedel igår och det ska bli mkt spännande å se snart om jag fått bort fläckarna som var på dem. Efter det så blir det duschen i hopp om att den kanske kan göra en lite friskare.
Sen måste jag försöka att plocka undan den värsta bråten här inne för den här veckan så ska jag ha in både en snickare och en rörmockare å jag vill ju inte att dom ska backa i dörren när dom öppnar den.
Nehej då var det dax att påbörja sina uppdrag då om jag ska komma någon vart idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0