Fredag 12 Mars. Viktoria

Viktoria är så glad för äntligen så har hon namnsdag =) Igår så berättade hon att hon skulle köra postbil när hon blir stor, för då får man åka till nordpolen. Och då ska jag tala om för Tomten att jag är jättebesviken på han för jag skrev faktiskt till honom och ändå så fick jag ingen mikrofon, och en sån kunde han ju göra förra året så då hade han kunnat göra en till mej nu igen!
Vilka härliga ideer kidsen har ibland ;)
Igår var jag iaf på rättegången och det var en upplevelse att få sitta inne i stora salen i tingshuset i Mora. Det är riktigt skönt att det där är gjort nu även om jag inte får svar förän 25:e så är jag rätt säker på att det går bra!
Det som är skrämmande det är vad lärare kan hitta på för att göra livet surt för en. Inte ens under ed kan hon hålla sig till sanningen utan hitta på en massa skit och "tillägga" saker i efterhand, sitter och stirrar med stora ögon, plutande mun och en svag darrande röst, hoppas att hon grinar så hon får fler rynkor när hon får reda på att jag blir friad. Herregud, snacka om livsfarlig människa!!
Nåväl nu är man hemma i vardagen igen och här hemma ser det ut som sju svåra år och några nödår, så jag vet då vad jag har att göra idag! Sen ska jag ställa av forden och så ska jag anonsera på byn om barnprylsmarknaden.
Linus är hemma och vi har fint väder idag så då lär jag hinna vara ute lite med han idag annars blir han nog ledsen på Mamma.
Nej nu ska jag ta mej en kaffekopp till och skjutsa Viktoria till skolan.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Tingsrätten? Oj vad är det som har hänt?

2010-03-12 @ 23:40:55
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Elenore

Oj vilken grej! Hoppas det går bra, ska tänka på dig den 25:e

2010-03-18 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0