3:e Mars, Onsdag. Gunborg och Gunvor

Ser att jag har skrivit fel månad i mitt tidigare inlägg för då var det februari ;)

Idag är det 13,8-. Med min glädjemätare innebär det att vi har ungefär 17-18- ute. Jag hoppas att Mamma´s lilla diesel-skrutt till bil startar idag. Min egen bil gick ju hjullagret sönder på när jag och Pappa var på roadtrip till falun, så då fick vi hyra både bil och trailer och på vägen hem så liftade vi med en lastbil från Mora till Älvdalen och när syrran skulle hämta oss i Älvdalen så skulle vi äta på östräng och där inne så träffar vi Gunnel Rant (!).
För er som vet vem hon är så kan jag tala om att hon är gift med en skotte och heter numera Hamilton i efternamn, hon bor strax utanför Washington DC och arbetar som formgivare/konstnär och är skribent för en tidning som svenska kyrkan har i staterna. Så kan det gå.
Som ni förstår så är jag mkt lycklig idag när jag kan vakna, dricka kaffe och blogga! Fan va gött, jag kastade ut gubben och skaffade en dator. Det är det många fler kvinnor som borde göra! och som om inte det vore nog så håller jag på att fixa en ny man :D Han heter volvo s40 och är född 02 och jag hoppas på att få besked om vi kan gifta oss snart.
Saker och ting börjar flyta på rätt bra och jag känner att jag börjar få tillbaka gnistan igen och jag är otroligt laddad inför den 11:e! Nu är det bara drygt en vecka kvar och kanske det låter underligt men jag ser fram emot det!

Jag måste se över min kallender idag, som det är nu så har jag 2 st och jag måste synka dom så jag inte dubbelbokar och nästa vecka måste jag byta en tur för då är det föräldraråd på tisdagen.
Idag så ska jag försöka hinna med kontoret en sväng också och sätta upp lite nyheter och dra ut lite kopior till medlemmarna.
Nehej nu lär jag springa och borsta tänderna och kolla om bilen startar, annars så hinner jag med en frisk morgonpromenad till jobbet  =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt tjejen :)

Ser framemot kommande inlägg hihi. Kram

2010-03-03 @ 10:57:41
URL: http://annakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0