20:e januari, Onsdag. Fabian och Sebastian

Idag har jag varit på jobbet hela dagen och arbetat med jobbpusslet. Det är riktigt roligt tycker jag och jag får mkt beröm för mina insattser och då blir man ändå mer taggad att ta tag i saker. Men det börjar bli väldigt mkt papper att hålla reda på som jag inte hinner att sortera på arbetstid så jag får väll göra det ideelt någon dag annars så blir jag snart tokig på alla papper. Jag har blivit vald till arbetsplattsombud och nu är papperen klar att jag är det så jag ska skriva några ansökningar till några kurser jag tänkte att jag ska få gå på iår, jag hoppas verkligen att jag får det! Grundkursen är ju redan klar att jag får gå men det är 2 till som jag skulle vilja få vara med på. Nog om jobbet.
Jag ska snart åka hem med barnen och natta dom, jag lär raska på lite för jag har lovat Viktoria att hon ska få se scoobe-doo ikväll som börjar snart. Jag skulle ju läsa den där boken igårkvälls men lyckades somna när jag hade 4 sidor kvar så dem MÅSTE jag ta mej i kragen och läsa ikväll så jag kan lämna tillbaka boken på jobbet. Jag är egentligen ledig imorn men ska dit på personalmöte.
Ikväll måste jag se över Viktoria´s skolväska och Linus packning, Linus åker till sin Pappa imorn och Viktoria ska åka skridskor i skolan men har lyckats tappa bort en tjockstrumpa som jag får försöka hitta eller oxå få fram ett annat par hon kan ta med sej imorn. Jag måste komma ihåg att gå igenom veckans post oxå för det har jag inte hunnit med än för jag och kidsen har sovit hos mina päron i 2 nätter nu när jag jobbat.
Sen är det nog godnatt hoppas jag, jag kan då inte komma på några flera måsten just nu som ska göras ikväll.
Jag är lite sur på fb idag med för sidan är ju helt knäpp men jag får väl försöka att leva utan mina spel på fb ett tag =) Jag får koppla av verkligheten med att sticka istället.
Nehe nu ska jag packa ihop alla våra tillhörigheter och klä på barnen och åka hem så vi får komma i säng någon gång.
natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0