Tvättat bilen :)

Jaha nu då så har jag varit hem till Mamma och hämtat en massa saker, sen har jag städat ur allt skrot ur bilen och tvättat den och så har jag deklarerat och lämnat in några frågor till jultidningsförlaget som Viktoria fick här om dagen.
Så nu ska jag dricka kaffe, byta kläder, posta några brev och diska. Sen bär det av till Älvdalen på möte och när jag kommit hem där ifrån så blir det föräldrarådet. Sen får det nog vara bra med påhitt för idag! Det enda jag saknar just nu är att jag skulle ha fått på sommardäcken men det hinner jag inte nu. Jag får fixa det en annan dag och då har jag förhoppningsvis någon karl med mej som hjälper mej. Jag har nämligen väldigt svårt för att lita på en domkraft och är livrädd för att bilen ska dimpa ner på fingrarna när man är där och fingrar.
Jag förstår att många är väldigt nyfikna på vem det är jag har träffat, men eftersom jag inte vet om utgången själv ännu om denna mystiska man så vill jag inte avslöja i bloggen vem han är. Men ni är självklart välkommna hit på kaffe nån gång så ska jag berätta alla smaskiga detaljer ;)
Nu blir det älvdalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0