Torsdag 22:a april. Allan & Glenn

Jag är fortfarande arg på dom där jävla idioterna och jag är arg på mej själv för att jag fortfarande är arg! Jag har sovit mycket dåligt inatt för att nu ångrar jag att jag slängde på telefonluren. När jag blev så där jävla arg igår så tänkte jag att om jag inte lägger på, då kommer jag att skälla ut den där människan så till den milda grad att hon helt seriöst skulle kunna få ett hjärtstopp! Men nu ångrar jag att jag inte gjorde det, jag skulle ha talat om för dom där jävla stackarna en gång för alla att dom ska sluta lägga sig i. Egentligen så borde jag skriva ut händelsen med namn här i bloggen, då tror jag nog att de skulle skämmas en aning, då kanske dom slutar att terroriserar mej. Jag trodde liksom att jag skulle slippa den där terrorn när jag flyttade där ifrån, men tydligen inte.
Folk måste vara väldigt avundsjuka på mina fina och kloka barn, å det ska jag tala om för er, att anledningen till att jag har så fina och duktiga barn är för att de kommer ifrån min livmoder och inte eran!

Jag måste försöka att släppa det där nu, men det är svårt när blodet rusar som om det vore kolsyra i ådrorna.
Nu vaknade då Mamma´s solstråle ;) Hon är så glad över att vi ska åka idag, hon har pratat om det ända sedan i måndags. Jag satt en kväll och berättade för henne hur det ser ut dit vi ska och det är nog stranden som drar alldra mest, men det kanske är lite väl tidigt att bada nu *ha ha*
Viktoria trodde att hon skulle slippa skolan skolan idag och blev en smula besviken när hon fick reda på att hon skulle dit, hon ville åka direkt hon slog upp ögonen hon.

Nej fy fan, jag kan inte skriva idag. Jag försöker att hitta motivation och dra på smilbanden, men det går inte. Det är ju världens bästa dag idag, jag borde trippa omkring på tå och sjunga högt för mej själv och vara i full gång med att packa bilen vid det här laget. Istället så sitter jag fortfarande i morgonrocken och muttrar. Alltså jag fattar inte varför folk har så fullt upp med att lägga sig i vad jag gör och inte gör, tänk att man får fan inte vara lycklig och glad i 5 minuter utan att nån jävel ska hitta på med något ofog.
Jag måste sluta skriva nu. Jag ska sätta fötterna i ett varmt fotbad och spela lite kort innan jag ska köra Viktoria till skolan. Kanske lavendeldoften får mej att slappna av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0