Onsdag 14:e april Tiburtius

Idag blir det jobbpusslet på jobbet så det blir till att stå och babbla hela dan. När det är klart så måste jag hem och plocka iordning, packa och göra en makeower för ikväll då bär det av till Älvdalen.
Imorgon kl 6:00 piiiip så går volvon mot brunsvik på ett annat möte. Sen blir det övernattning hos ragget eftersom det är så nära och bra ;) På fredag kommer jag hem igen och då kör vi igång med Barnprylsmarknaden! Vi ska ju ha öppet en stund på fredagen så att man kan lämna in grejor om man vill.
På lördagen då är det försäljning som gäller, så jag hoppas att så många som möjligt kommer. Även om man inte har egna barn så kanske man har vänner´s barn eller nå andra ungar som man helt enkellt skulle vilja skämma bort lite.
Nehe nu har jag badat fötterna, rakat benen och smort dom så nu måste jag klä på mej och sticka iväg med Viktoria till skolan innan mötet på jobbet!
Solen skiner idag, ta vara på den ni som kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0