Fredag 9:e april. Otto & Ottilia

Åh nu är han äntligen i Sverige igen. Vad konstigt att man kan känna sådan värme till en person som man nästan aldrig träffat, men det gör jag! Igår så kändes dagen som flera dygn när jag väntade på att han skulle höra av sej och jag tänkte att det här blir en trevlig kväll fylld med smaskiga sms. Sen när vi väl började och skriva så låg jag i sängen och efter jag fått några mess så var jag i drömmarnas land sen, helt otroligt jag somnade ifrån min flirt! Herregud hur man är! Ja ja, jag har iaf fått en god morgon "puss" och det är ju trevligt även om jag än så länge måste fantisera om hur det känns.
Inatt så har jag iaf haft Cesar här, det är Pappa´s hundvalp som jag kallar för lillebror. Mor och Far är bortresta över helgen och det har varit ett riktigt spännande projekt att ha Cesar tillsammans med min Katt ;) Men det har gått riktigt bra faktiskt. Cesar tycker nog att det är roligt men Mamma´s lilla Fjant är nog lite sur på mej tror jag!
Igår så tog vi en promenad och det är så fint väder nu så det ska nog bli en promenad idag igen, men jag skulle ha duschat först innan jag visar mej ute.
Ikväll så ska jag jobba *suck* men jag ska inte klaga för jag har inte jobbat på 6 helger nu tror jag :) Men man blir ju lätt en smula bekväm av sej och så kom det så olämpligt att jag jobbar så många helger nu när jag träffat en sån trevlig kille, och för er som är nyfikna så är det en kille den här gången och ingen gubbe *hehe* Han är till och med yngre än mej, lammkött med andra ord *ha ha ha ha* Det är en lång och ganska stor kille så där sitter man tryggt i famnen när åskan går! ;)
Ja livet äro outgrundligt och tur är väll kanske det men jag hoppas att det är slut på allt jobbigt skit ett tag nu så jag får leva lycklig ett tag istället. Jag känner att det är min tur att få göra det nu!
Nej nu måste jag skynda mej att duscha för annars blir nog Cesar tokig på storasyster om han inte får komma ut snart. Han är ju van att få vara ute från typ 8 på morgonen men hos mej fick han bara gå ut och pinka och gå in igen, det är mysigt att få rå om han lite när han är här :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå jag är jättenyfiken!! Vem är det du har träffat???? :) tror vi lär träffas för en liten update snart :)

2010-04-13 @ 09:32:10
URL: http://annakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0