Fredag den 13:e mars Greger

Jahopp idag har man den underbara dubbelturen. Jag var uppe före 6 imorse och grubblade på arbetschemat och nu tror jag att jag hittat en lösning så jag ska diskutera det med chefen på måndag så får vi se. Fan jag vägrar ha den där jävla dubbelturen före ledig helg när jag bara har 2 lediga helger på 5 veckor och vi ska inte få något nytt schema förän i höst. Snacka om att förstöra sommaren! Hoppas att chefen går med på ändringen annars blir det risk för arbetsvägran.
Idag så har jag varit och hämtat Linus så nu sover han middag hemma hos Mormor och Morfar så får Micko hämta kidsen här sen eftersom jag ska till jobbet igen. Själv så ska jag softa lite innan jobbet börjar igen men jag måste hem en vända och tvätta lite arbetskläder.
Imorn då bär det iväg till öjvassla fast vädret verkar inte vara så inbjudande, det snöar och blåser så jag är så där måttligt sugen på att dra iväg men det blir nog bra bara jag väl är där.
Det är mysigt när man fått upp värmen i kamin och kan fördriva tiden med yatzy.
Nej nu ska jag nog se om jag hittar något ätbart innan jag ska rassa lite.
Åh jag vill inte jobba ikväll!  men men dom sista timmarna är snart gjorda nu men det suger som fan!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni får mysigt!!

2009-03-14 @ 11:04:54
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0