22:a Mars Söndag. Kennet & Kent

Fy fan vad tråkigt det är med söndagar nu för tiden. Jag har ju varit i Lima hela helgen nu och haft det super med älsklingen men idag så måste jag packa ihop och åka hem till den grå vardagen igen *suck* Jag har ingen lust alls att jobba imorn men det blir väll bra bara jag väl är där.
I fredags så var vi på Harry´s i Sälen och festade, det var skitroligt att få dansa till diskomusik för den senaste tiden så har det mest varit dansband och bugg när man varit ute. Sen var det ju ganska intressant att se vad turisterna var där för, om man stod och dansade och tittade någon karl i ögonen så såg man direkt att det stod "knulla med mej" i pannan på dom *hehe* vilka idioter!
Kvällen slutade med att Micko lurade ut mej i bilen fast än jag egentligen inte ville hem riktigt ännu, jag hade ju spanat in Rickard Herrey som jag tänkte dansa med =), men när jag väl satte mej så tog det 3 sekunder sedan låg jag och gapade som en fogelholk de sista timmarna innan vi kom hem igen och karlarna i bilen kunde naturligtvis inte låta bli att jävlas med mej när jag låg försvarslös och snarkade så dom hittade på fula hyss och knäppte kort på mej *suck* Jag har inte sett fotona ännu och lär troligen inte få göra det heller, men man lär väll bjuda på sej själv ibland.
Igår var vi på 50-års kalas till en syster åt Micko. Det var hur mkt folk som helst och de flesta var släktingar till Micko så det blev många nya ansikten och namn att hålla reda på, men attans vad roligt jag hade! Dagen började med att jag var väldigt bakis och seg men senare på kvällen så hade jag fått upp formen igen precis när det var dax att åka hem igen typ =) Det hände en hel del intressanta grejer oxå så ikväll då blir det nog minst 1 timme eller 2 i telefonen när jag ska berätta alla smaskiga detaljer för syrran *hehe* Men jag måste säga att Micko har en väldigt mysig familj och det var jättekul att få se dem!
Nu ska jag och älsklingen åka iväg och handla lite och så ska vi nog käka pizza tillsammans innan jag måste hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0