16:e Mars Måndag. Herbert & Gilbert

Helgen blev riktigt bra! Vi åkte till Öjvassla i lördags och sov över där en natt. Vädret var helt fantastiskt med massor av sol så jag grävde mej en solstol i snön och njöt av fåglarnas kvitter och barnens skratt och lek.
Kidsen var ute hela lördagen och söndagen och lekte med bobbarna och på söndagen så kom Mamma och Pappa och skjutsade oss med skoter till nysätern och vedungen så Pappa fick visa Micko sina säterstugor och fjällen runt omkring.
Jag var helt slut när jag kom hem igår men det var det värt!
Idag så har jag beställt tid på verkstad till en av våra bilar så på torsdag så skulle dom se på bilen. Den ska bli skönt att få den iordning så man har 2 bilar, det behövs nu när Micko jobbar borta!
Snart så ska jag åka hem och röja upp lite, jag har tvättat 2 maskiner och så måste jag plocka lite leksaker. Ikväll så ska jag jobba och så har jag dag imorn så sen är jag ledig. Jag måste ringa och beställa en ny bilruta oxå men det är väll snabbt fixat bara jag letat rätt på ett telefon nr.
Det är väll planerna jag har för dagen. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder men det får bli en annan dag för jag glömde kameran hemma imorse när jag drog iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0