12:e Mars Torsdag. Viktoria

Idag har Mamma´s egen prinsessa Viktoria namnsdag!!
Annars så har jag inte så mkt nytt att berätta. Jag har jobbat, gått kurs, hämtat Viktoria på skolan och landade hemma hos syrran och där sitter jag fortfarande.
Jag ska åka hem nu, natta Viktoria, diska och tvätta sen är den här dagen slut. Faktum är att min energi är oxå slut idag för jag har blivit bombarderad av en energitjuv idag som sög musten ur mej, men det är väll bara att sucka och fortsätta frammåt som vanligt.
Däremot så har jag hört av en gammal vän idag och vad glad jag blev när hon ringde! Det var Jennie som hörde av sej och kollade läget och det är så härligt att få sånna små spontana telefonsamtal ibland! Tack vännen =) Det borde man göra oftare egentligen, att höra av sej till sina avlägsna vänner. Man tänker på dom ibland och tänker "jag ska ringa sen" men sen kommer oftast aldrig. Nej man borde faktist ta sej i kragen ibland och kolla läget med sina polare oftare, det mår alla bra av tror jag.
Imorn jobbar jag dubbeltur och det fullkomligt hatar jag! Speciellt fredag före ledig helg. Jag, Micko och barnen ska åka till Pappa´s säterstuga i helgen och hade jag inte jobbat till 21:30 så hade vi kunnat åka redan imorn men vi får vänta till lördagen *suck* Men det ska bli väldigt roligt att åka bort med familjen 1 dygn och bara rå om varandra!
Nehe nu lär jag åka hem om jag ska hinna med det sista jag ska göra idag.

Kommentarer
Postat av: vifsla

Hej toka!

Är du ledig nån vardag? Vi tänkte komma och hälsa på lite grann...

2009-03-13 @ 11:54:48
URL: http://www.vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0