10:e Mars Tisdag. Edla Adla

Idag är jag oxå ledig och det är skönt men morgonen började ändå med ett utbrott när jag upptäckte att min älskade vattenkokare har gett upp. Jag har haft den i 7 år och nu vill den inge mer. Detta innebar ingen kaffe på morgonen men som tur var så var jag uppe i god tid för en gångs skull så jag hann koka vatten på spisen.
Nu är jag hemma hos Mor och Far och fyller på med mera kaffe =)
Jag har faktiskt inga speciella planer idag, jag ska följa med Linus på Abris skoteraffär och titta på skotrarna, det tycker Linus är skoj. Sen har jag ett viktigt telefonsamtal jag måste ringa, men det går nog fort hoppas jag.
Nehe jag kan inte komma på något mer jag ska planera inför den här dagen eller jo, jag ska tvätta en maskin för nu har jag inga rena bodysar åt Linus så det är prio 1 idag.
Nehe nu håller Linus på att klä på sej för han vill titta på skotrar så jag lär springa iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0