Trött

Igår så var Qvinta ute och jagade och blev av misstag träffad av en kula som gick fel vid ett älgstånd. Hon fick lov att avlivas direkt eftersom hon blev förlamad i bakdelen. Det är sånt som kan hända under jakt tyvär. Troligen så träfade kulan en kvist och ändrade riktning så att Qvinta blev träffad.
Jag grät så mkt igår att jag har sår under ögonen idag och jag har inte sovit en blund inatt. Jag vill bara att Micko ska komma hem nu så jag får krama om han.
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag luktar skunk, sen ska jag på jobbet. Nästa vecka så är jag långledig hela veckan och då hoppas jag att saker och ting flyter som det ska för nu orkar jag inte med någe mer elände.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej, nu få det verkligen vara nog. Annars blir jag och han där uppe rejält osams.

2009-01-18 @ 14:29:58
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Elin

fy va hemskt :(

2009-01-24 @ 12:17:00
URL: http://aileen20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0