Telefonköer och huset som gud glömde

Ja, just nu så är man sådär fruktansvärt jävla irriterad på telefonister, telefonväxlar och telefonköer igen. Det ska ta mej fan vara omöjligt att ta sej fram till ett företag i Sverige idag.
Hur som helst så lever jag iaf men saker och ting är ju inte riktigt på topp men det var ju det jag tänkte ändra på idag ända tills jag hamnade i en telefonväxel flera ggr.
Mitt så kallade "drömmhus" visade sej vara huset från helvetet så just nu så känns det som att jag gått in i en kamp med satan själv, men jag ska nog bryta av hornen och bita av svansen på den jäveln om det så är det sista jag gör, bara jag får fundera ett tag.
Det är en massa jävla krångel med huset hela tiden och droppen som fick bägaren att rinna över var när jag upptäckte att taket läcker in vatten när det blev några plusgrader här om dagen.
Så detta innebär att jag ska flytta igen och det ska jag göra snarast, fort som fan ska det gå bara jag blir ledig från jobbet någon dag.
Det är väll ungefär vad jag pysslar med just nu, annars så knallar vardagen på som vanligt med kidsen, skolan, jobbet, kärleken osv.
Vi har som sagt haft några plusgrader i 3 dagar nu, skaplig kontrast från 27- till 6+ på bara några dagar. Detta resulterade i att våran gård förvandlades till en skridskobana och Viktoria tog orden på allvar och satte på sej skrillorna och halkade runt riktigt bra igår, hon slog sej några ggr men bet ihop och försökte igen. Det är bra krut i Mamma´s tjej!
Nehe nu ska jag åka på jobbet och göra ett ryck igen, bara 4 dagar kvar nu tills jag blir långledig.

Svar till Anna: Vänster bröstvårta naturligtvis =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att höra att du inte ger upp gumman!! Glöm inte att ni måste ha det såhär nu för att något helt underbart ska hända er sen! Man vet bara inte vad... Ni kanske ska bli miljonärer på lotto? Vem vet? Vad skulle ni göra då?



Om jag var du och blev miljonär, skulle jag nog starta upp ica igen :) och dessutom göra de så jävla bra att man snor alla kunder från idre :P



Eller bygga upp ett bruksamhälle i Särnastugan där hela bygden kan få jobb? När det inte finns någon risk att man skulle råka bli miljonär så kan man ju drömma fritt :P

2009-01-15 @ 08:57:58
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0