Kanske!

Jag har en plan! och om allt går i lås nu idag så kommer saker och ting kanske att bli väldigt bra =) Jag sitter i telefonköer idag med men jag är ledig idag så jag har hela dagen på mej att få allt att gå i lås.
Förhoppningsvis så kommer jag att få ordning på min ekonomi och det är en stor fördel att ha det bra ekonomiskt om vardagen ska tralla på som vanligt.
Det enda som jag gruvar mej för idag är att jag måste träffa min nuvarande hyresvärd och ta ett snack angående huset och att jag tänker flytta på studs, förmodligen blir hon inte så nöjd över detta besked men det får väll vara så då.
Nu är jag hemma hos mina föräldrar och pimplar i mej kaffe under tiden som jag smider planer.
Jag har hittat ett litet boende med en mycket rimlig varmhyra där värmen fungerar, det finns varmvatten och det regnar inte in. Dessutom så är det alldeles nyrenoverad toalett utan mögel (det är mögel inne på toaletten där jag bor nu).
Jag sitter och väntar på ett telefonsamtal och tiden går så sakta, jag vill att det ska ringa nu!!! Men så är det väll när man väntar på något gott.
Kanske saker och ting är på väg att vända, allt har varit så krångligt de sista 2 månaderna så nu är det bara att hoppas på att lyckan kommer. Man kan ju alltid önska att man blir postkodmijonär eller nått annat bra =)
Just nu så längtar jag efter att åka till Älvdalen och hälsa på mina vänner där, jag saknar brudisarna så det värker i kroppen. Men bara saker och ting ordnar sej nu så ska jag ta mej i kragen och åka ner och hälsa på er, det lovar jag!
Nej nu ska jag dricka lite mer kaffe och skriva ner lite detaljer om alla saker som måste ordnas idag, det här blir nog bra för jag känner att jag har sån energi och verkligen orkar ta tag i saker.
Fan vad jag är BRA!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja nu kommer du ner till oss:D Jag har tom fått fast jobb nu! Nu kan vi börja smida planer på och komma å hälsa på dig! När du kommit i ordning då vill säga:) Ha de bäst kram på dig!

2009-01-15 @ 23:15:18
Postat av: Helena

Jaaa!! Du är helt bäst!! Kör på bara, hyresvärden ska väl få veta vem hon har att göra med vetja??



Stäm henne!! Hahaha!



Kram

2009-01-16 @ 08:59:46
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0