Kurs

Nu har jag varit på Idre och handlat mat till helgen, hemmanent, matlådor och lite annat kraffs. Det enda jag saknar nu är doftkulor till dammsugaren för sådana hade dom inte. Min dammsugare luktar bränd apa och doftkulorna har jag lyckats packa ner i någon kartong i något förråd. Jag har grejor i hela norra dalarna snart.
Jag har hört att man kan dammsuga upp en matsked med vaniljpulver så att det ska lukta bättre av dammsugaren men det fungerade då inte så jag får väl vänta tills jag tar mej neröver till någon stad och handla sen.
Nu ska jag åka hem och packa upp varorna och sedan åka på kursen vi har på jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bränd apa? Det låter inte bra... Vad gör ni där hemma egentligen? :)

2009-02-20 @ 08:49:05
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: vifsla

Jag sprayade lite parfym i dammsugarpåsen.

2009-02-21 @ 13:15:31
URL: http://www.vifsla.blogspot.com
Postat av: madde

finns doftkulor på språngs såg ja idag =0)

2009-02-24 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0