Förresten....

Jag glömde ju tala om att Pappa har kommit hem från lassarettet igen, dom har rensat hans blodkärl i vänsterbenet och tagit bort en massa proppar. Han är inte riktigt bra i benet och foten men blir nog det med tiden. Det är skönt att ha han är hemma igen. Han följde med mej på längdträningen med kidsen igår, han tycker att det är så roligt.
Sen har jag fått fart på min älskade vinröda opel igen, jag har fått på vinterdäck så nu puttrar han fram som vanligt. Lite tråkigt bara att stereon fungerade i 2 min sen dog den. Det är troligen en säkring som gått, jag har inte orkat att kolla det än men ska göra det sen nån dag. Just nu är jag iaf så stel i fingrarna när jag ska ratta igång stereon för det är jämt så kallt ute men nu går vi ju mot ljusare tider och våren närmar sej fortare än vad man anar.
Igår köpte jag nya skivan med Larzkrizters så jag & Viktoria har poppat som attan hemma. Hennes favvo är "puple rain" fast jag gillar "visst är det så" oxå =)
Nu ska jag åka till Idre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:25:14
Postat av: vifsla

Visst är det så att den är bäst!

2009-02-21 @ 13:14:14
URL: http://www.vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0