9:e Feb. Måndag Fanny & Franciska

Solen skiner, det är 13 minusgrader ute och riktigt skönt! Det har snöat massor de senaste 2 dagarna så igår skottate jag massor med snö så jag är rätt mör i kroppen idag, men det blev fint och jag är nöjd! Jag gillar nämligen att skotta snö när jag har tid =)
Idag har jag och Linus varit ute och åkt bob, det tyckte han var jätteroligt. Micko är borta idag så jag har ingen bil och det har resulterat i att jag fått endel motion idag. Nu så är jag hemma hos mina föräldrar, jag ska börja jobba snart så kidsen ska få stanna här tills Micko kommer hem ikväll.
Nu har vi flyttat och bor i ett annat litet hus tills vidare. Nu har vi varmvatten dygnet runt så vi kan duscha och diska när vi vill och så har vi världens snällaste hyresvärd och det är skönt! Han har en glad och fin jämthund som jag brukar släppa ut i hagen på morgonen när hyresvärden är på jobbet.
I morse när jag skulle låsa dörren när hunden skulle ut så kissade han på trappsteget *pinsamt* han trodde kanske att stolpen till trappen var ett träd =)
Imorn så ska Viktoria åka längdskidor på idrotten i skolan och på onsdag så ska hon vara med i sin första serietävling, det är fränt tycker jag. Både jag och hennes far har varit ganska duktiga skidåkare i särna sk när vi var små.
Saker och ting känns mkt lugnare nu när jag fått byta bostad och livet börjar kännas normalt igen med vardagliga rutiner. Mycket i livet hänger på hur man trivs där man bor har jag märkt. Nu sover jag skönt om nätterna och är utvilad på dagarna så jag orkar med det jag vill få gjort.
Nehe nu ska jag se om Mor vill bjuda på en kaffetår innan jag ska knalla iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Helena

vad skönt att höra att det börjar vara bättre för er! Har ju som oroat mej lite... Stor kram!

2009-02-10 @ 12:02:46
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: vifsla

Tänk vad roligt att det löser sej. Till och med en vovve!!

2009-02-10 @ 13:33:47
URL: http://www.vifsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0