Min Micko!


Nu är vi hemma hos syrran igen och har blivit mätta i magarna för hon har lagat mat åt oss idag =)
Ovanför ser ni en bild på mej och Micko från i sommras när vi träffades första gången, eller vi kände väll till varandra sen förut men det var i sommras som vi fann tycke för varandra. Eller han var det väll  som blev förtjust i mej och efter att han jagat mej i några månader så kunde jag inte motstå längre =)
Han kommer ifrån Sälen men numera så är vi båda skrivna i Särna och det känns bra!
Så var det med den sagan, nu är det bara att hoppas att drömmen för en gångs skull slår in. Hoppet är det sista som lämnat människan har jag hört och tur är väl det.
Han jagar naturligtvis så det har varit en hel del skogsinspirerande äventyr som kantat våran romans den senaste månaden och det har varit som en lång underbar semester.
En helg så följde jag med han till Klossberget och jagade och det är nog det bästa jag varit med om på väldigt länge! Det var riktigt roligt och underhållande att hälsa på hos ett annat jaktlag en gång.
Nu ska vi snart åka hem och inviga vårat aldeles egna badkar och det ska oxå bli en trevlig upplevelse =) Men först ska vi dricka lite kaffe med Pappsen.
Imorn så blir det första arbetspasset på sjukan sedan april ifjol och det känns väll lite sådär, men med den sprudlande energin jag besitter just nu så kommer nog jobbet att gå som en dans!
Ha det gôtt allihop så hörs vi! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

SNUSKHUMRAR!

Jag vet nog vad ni gör i skogen! :-)

2008-10-05 @ 00:40:29
URL: http://vifsla.blogspot.com
Postat av: Anna

Fan Carola här går det undan! Jag kräver en uppdatering snarast. Kraaam och lycka till med nya kärleken och huset :)

2008-10-05 @ 22:05:48
URL: http://luella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0