Brottom

Nu har vi rivit ner tapeterna i köket och håller på att måla alla skåp och lådor. Det nya huset är helt fantastiskt och vi stortrivs jag, Micko och kidsen!
Jag har ju tyvär väldigt brottom nu, jag har bara lånat datorn av syrran för att fixa en jävla massa papper som ska skickas till höger och vänster så jag svarar inte på några kommentarer idag.
Nu ska jag åka iväg och fylla på glykol i bilen och sen ska jag hänga tvätt och fortsätta att plocka i alla saker så dom kommer på plats.
På onsdag börjar jag jobba på sjukan igen och det är med blandade kännslor men det blir nog bra =)
Som ni kanske märkt så har jag varit lite osocial de senaste dagarna men så fort jag fått lite ordning på allt så ska jag ringa mina vänner och återuppta kontakten när jag får tid.
Sen blir det inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0