Linus kommer!

Idag ska jag åka och hämta lillkillen =) Micko åkte till Sälen imorse och blir borta en och en halv vecka men tiden går nog fort när jag har kidsen hemma och nästa vecka så jobbar jag hela veckan så saknaden blir kanske inte SÅ stor *svider i hjärtat*
Idag har jag flyttat mitt fasta telefonabonemang till Särna så nu har jag nytt hemnr och så har jag hållit på och pysslat hemma en hel del så nu är det liiiite mera ordning där hemma.
Nu ska jag och Toria åka hem till Mina päron och hämta lite grejor jag har där sen ska jag hem och dona lite till innan jag ska hämta Linus.
Det var min dag idag =)

Dagens lärdom: Säg inte vuxna skämt i närheten utav barnen för då får man snart äta upp det själv när man minst anar det i någon pinsam situation ;)

Dagens bästa: Linus kommer och så har jag tagit tag i tråkig post och jobbiga telefonsamtal med telefonköer. Posten har börjat eftersändas och jag har hemtelefon.

Dagens sämsta: Jag saknar Micko och Qvinta och så hatar jag att kylaren läcker vatten i min bil och att jag måste köpa nya vinterdäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0